Microsoft predstavio DirectX 12

Microsoft predstavio DirectX 12

Optimizacija slična Mantleovoj

Kako je i najavio, Microsoft je na GDC-u predstavio značajnu novu verziju svog grafičkog API-ja – DirectX 12. Predstavljanje je odgovor na AMD-ov Mantle i u skladu s time, glavni zadatak DirectX-a 12 će, u odnosu na prethodnu verziju, biti prikaz kompleksnijih scena u igrama na istom hardveru uz zadržavanje pristojnog frameratea.

API će pri tome skidati dio opterećenja sa procesora, a bolju optimizaciju će biti moguće postići novim razvojnim alatima za direktniji pristup hardveru. U prilogu imate i video demonstracije Forze 5 koja se na PC-u vrti pod Direct3D-om 12, na GeForce Titan Black kartici. Navodno, glatko izvođenje igre u 60 slika po sekundi omogućeno je upravo novom verzijom Microsoftovog API-ja.

DirectX 12 će biti namijenjen svim MS-ovim platformama – Windowsu, Windows Phoneu i Xbox Oneu. Prvi projekti s DX12 podrškom trebali bi osvanuti u prazničnoj sezoni 2015. godini te do tada ostaje da se nadamo da će ga Microsoft učiniti dostupnim i za Windows 7, a ne samo za Osmicu i eventualne novije OS-ove.

22.03.2014 / Svijet

Dijeli objavu

Microsoft predstavio DirectX 12