Servis fiskalnih uređaja

Radnim danom od 08-17 h subotom 09-17 h.

ComTECH servis fiskalnih uređaja radi sa podrškom od pojave prvih fiskalnih uređaja u RS.
Danas, naš servis broji preko 500 fiskalnih uređaja sa ugovorom o održavanju i taj broj se svakodnevno povećava. Sa dugogodišnjim iskustvom i bogatom referentnom listom predstavljamo jedan od najkvalitetnijih servisa u regiji.

Servis fiskalnih uređaja radi svakim radnim danom od 08 do 17 h, a subotom od 09 do17 h.
Servisiramo sve uređaje proizvođača Mikroelektronika (Inventa, Altera, Impera, Professional, Hybrid, K20C, P1000C) i Galeb Group (FP5000, FP55, FP550plus)

Svim našim korisnicima se trudimo da obavimo servis što kvalitetnije i u što kraćem vremenskom periodu. Pored servisa u našim prostorijama izlazimo i na teren što Vam olakšava brigu o vašem fiskalnom uređaju.
Pored brige o ispravnosti vaših uređaja, naš servis redovno provjerava redovnost slanja izvještaja prema poreskoj upravi za sve naše korisnike. Ukoliko izvještavaji ne prolaze redovno, kontaktiramo korisnika da provjerimo u čemu je problem i da li je potrebna naša intervencija, tako da je vaš uređaj siguran u našim rukama.

Obaveza svakog korisnika fiskalnog sistema je da potpiše ugovor o održavanju sa ovlaštenim servisom.

U našoj ponudi su dvije osnovne vrste ugovora o održavanju: Prepaid i Postpaid.

Prepaid ugovor

Ugovor se potpisuje na vremenski period od godinu dana, a produžava se aneksom ugovora na period sledeće godine pri izvršenim redovnim tehničkim pregledom.
Prepaid ugovor omogućava korisniku da ima dostupnost telefonskoj podršci naših servisera, tako da veći dio vaših nedoumica i poroblema možemo riješiti putem telefona u par minuta. Pored telefonske podrške pri ovoj vrsti ugovora korisnik ima pravo i na terensku podršku, redovno proveravanje redovnosti slanja izvještaja, te redovan godišnji tehnički pregled bez posebna naknade.
Tehnička podrška se plaća paušalno u iznosu od 10,00 KM mjesečno po uređaju, a fakturiše se kvartalno (tromjesečno).

Potpaid ugovor

Ugovor se potpisuje na vremenski period od godinu dana, a produžava se aneksom ugovora na period sledeće godine pri izvršenim redovnim tehničkim pregledom.
Potpisivanjem ove vrste ugovora korisnik takođe ima pravo na terensku podršku , redovno provjeravanje redovnosti slanja izvještaja te redovan godišnji tehnički pregled.
Korisnik nema nikakve fiksne troškove, već se naplaćuju pojedinačne intervencije u iznosu od 15,00 KM i redovan godišnji tehnički pregled u iznosu od 45,00 KM.
Tehnička podrška se fakturiše po izvršenom poslu.

Naš servis će veoma rado prihvatiti i korisnike koji eventualno nisu zadovoljni dosadašnjim servisom i žele preći u naš.
Ako korisnik prelazi sa drugog servisa u naš, a ne želi odmah raditi tehnički pregled, obavezan je brzi pregled fiskalnog sistema. Brzi pregled fiskalnog sistema se naplaćuje u iznosu od 10,00 KM.

Direktan kontakt sa serviserom 066/706-506. Za sve eventalne upite slobodno nas kontaktirajte.

Servis fiskalnih uređaja